Casino sound effects

Efekt dźwiękowy Zastosowanie
Dźwięk monety Używany, gdy gracz wygrywa lub przegrywa pieniądze.
Szum kości Używany, gdy kości są rzucane.
Dźwięk żetonów Używany, gdy żetony są przesuwane lub liczą się.
Odgłos automatu do gry Używany, gdy gracz gra na automacie do gry.
Muzyka w tle Tworzy nastrój i pomaga graczom poczuć się zrelaksowanymi i zaangażowanymi.
Efekt dźwiękowy Cel
Dźwięk wygrywającej maszyny Informuje gracza, że wygrał.
Dźwięk przegrywającej maszyny Informuje gracza, że przegrał.
Dźwięk bonusowy Informuje gracza, że wygrał bonus.
Dźwięk specjalny Używany do podkreślenia ważnych wydarzeń w grze.
Efekt dźwiękowy Zastosowanie
Dźwięk rozdającego karty Używany, gdy krupier rozdaje karty.
Dźwięk tasowania kart Używany, gdy krupier tasuje karty.
Dźwięk sprawdzania kart Używany, gdy gracz sprawdza swoje karty.
Dźwięk licytacji Używany, gdy gracze licytują.
Dźwięk rozdania puli Używany, gdy krupier rozdaje pulę.
Efekt dźwiękowy Cel
Dźwięk ruletki Informuje graczy, że ruletka zaczyna się kręcić.
Dźwięk kulki wpadającej do gniazda Informuje graczy, w którym gnieździe wylądowała kulka.
Dźwięk wygrywającego numeru Informuje graczy, jaki numer wygrał.
Dźwięk przegrywającego numeru Informuje graczy, jaki numer przegrał.
Efekt dźwiękowy Zastosowanie
Dźwięk rzucania kośćmi Używany, gdy gracz rzuca kośćmi.
Dźwięk wyniku rzutu Informuje gracza o wyniku rzutu.
Dźwięk wygranej Informuje gracza, że wygrał.
Dźwięk przegranej Informuje gracza, że przegrał.
Efekt dźwiękowy Cel
Dźwięk otwierania drzwi Informuje graczy, że drzwi zostały otwarte.
Dźwięk zamykania drzwi Informuje graczy, że drzwi zostały zamknięte.
Dźwięk kroków Informuje graczy, że ktoś idzie.
Dźwięk rozmowy Informuje graczy, że ktoś rozmawia.
Efekt dźwiękowy Zastosowanie
Dźwięk syreny Informuje graczy, że wydarzyło się coś ważnego.
Dźwięk alarmu Informuje graczy, że wydarzyło się coś niebezpiecznego.
Dźwięk eksplozji Informuje graczy, że coś wybuchło.
Dźwięk strzału Informuje graczy, że ktoś strzelił.
Efekt dźwiękowy Cel
Dźwięk ruchu maszyny Informuje graczy, że maszyna jest w ruchu.
Dźwięk wody Informuje graczy, że w pobliżu jest woda.
Dźwięk wiatru Informuje graczy, że wieje wiatr.
Dźwięk deszczu Informuje graczy, że pada deszcz.
Rating
( No ratings yet )

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: